piątek, 23 sierpnia 2013

Dlaczego?

Zasadniczo to sam nie wiem czemu akurat trafiłem tu... Zabierałem się już wielokrotnie za stworzenie czegoś własnego, czegoś gdzie mógłbym wrzucać swoje przemyślenia, to co mnie irytuje lub nie, jednak zawsze brakowało mi na to czasu.

Tak naprawdę dziś tego czasu wcale nie mam więcej, jednak wizja pisania o tym co lubię (tak zasadniczo to będzie o wszystkim ale głównie na tapecie będzie jedzenie, picie, turystyka, lektura i wszystko co tak naprawdę jest nam bliskie i daję tę jedyną i niepowtarzalną radość... o tak radość!!) da mi możliwość odskoczenia od rutyniarskiej rzeczywistości która ostatnio coraz częściej mnie przytłacza, dopada nie nie nie jeszcze nie przytłacza tak źle nie jest.

Może się tak zdarzyć, że będę tu pisał głównie dla siebie i tak że to ja będę jedyną osobą czytającą moje wypociny...

Wcale mnie to nie zraża, wręcz przeciwnie cieszy bo to co będę chciał dziś zacząć ma być przede wszystkim dla mnie i liczę, że dzięki temu choć trochę rozwinę się na płaszczyźnie humanistycznej, którą to chyba nigdy specjalnie nie byłem zainteresowany, na której to tym bardziej nigdy nie byłem doceniany... jednak ostatnio zatracanie umiejętności porozumiewania się w języku ojczystym zostało przeze mnie dostrzeżone i mam zamiar coś z tym zrobić!

PS. Ciemna strono mocy humanizmu... zaczęło się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz